*Dikkat: Bu site en iyi şekilde, pahalı bilgisayarlarda izlenebilir!

8 Eylül 2007 Cumartesi

Klimadan korunma ve faydalanma metodları

Melinda, bloğunda klimalardan duyduğu rahatsızlıktan bahsetmiş. Ben de bu konudaki projelerimi anlatmak istiyorum.

Klimanın esintisinden koruyan modeller düşünüyorum: "rüzgarkıran", "kafakoruyan", "boyunkoruyan", "vücutkorugacı" gibi. Bunlar klimanın esintisini yansıtarak kişiyi koruyacak.

Başka faydaları da olacak. Örneğin otobüste yanınızda oturan ve omuzunuzu yastık niyetine kullanarak uyuyan gıcık tiplere karşı da koruma sağlayacak. Nasıl mı?

Bu koruyucuların üzerindeki kanatlar (kanatçıklar, mandallar ya da kulakçıklar da olabilir) ayarlanabilir olacak. Yukarıdaki klima ayar zerzevatının ikisini de hatta öndeki ve arkadakileri kandırabilirseniz bunları da sonuna kadar açıp 6 üfleyiciyi de tam güçle kendinize yönlendireceksiniz. Son olarak da en zevkli kısmı olan "kafakoruyan" modelinin kanatlarını bu adamın boynuna doğru yönlendireceksiniz.

30 dakika geçmeden o kişi, omzunuza kafasını dayamanın cezasını "kafasını yana yaslamış heykel" formuna dönüşerek görmüş olacak ve siz de bu gaddarlığın verdiği şevk ile yalnız ve müthiş zevkli bir yolculuk yapmış olacaksınız. Hatta ilerleyen dakikalarda sahip olacağınız 2 koltuğa da yayıla yayıla uzanabilirsiniz.

Böylece klima satıcıları da aç kalmayacak, fizyoterapistler de bu heykeller sayesinde aç kalmayacak. Siz de klima sanayiine ve sağlık sektörüne sağladığınız bu güzide faydalardan dolayı mesut ve bahtiyar olacaksınız.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Alakasız bir yere yorum yazdım ama benim Bağlantı için teşekkür ederim ben de bağlantılarıma ekledim

Sevgiler
Eda SUNER

Burcu SezeR dedi ki...

Can bir adet burun koruyucu siparişi vermek istiyorum mümkünse...En çok burnum üşüyor..Burunkıran :D

Can dedi ki...

Edacım teşekkür ederim.

Can dedi ki...

Melinda

Gözlükle bütünleşik "ikigözbirburunkorugacı" tipini öneririm. Ayrıca gözlük taşımana da gerek kalmaz.

Bir de "DMA" (demir maskeli adam) komple kafa koruma modeli var ama çok terlettiği ve nefes darlığı yaptığı söyleniyor. Birkaç delik daha açtırdım ama bu sefer de içeride cereyan yaptığı söyleniyor. Kimseye de birşey beğendiremiyorsun ki! O yüzden sadece gıcık olduklarıma öneriyorum :)

Burcu SezeR dedi ki...

Ha ha ha...
Gıcık!

Can dedi ki...

2.modeli gıcık olduklarıma öneriyorum yanlış anlaşılma olmasın, sana 1.modeli önerdim o yüzden.