*Dikkat: Bu site en iyi şekilde, pahalı bilgisayarlarda izlenebilir!

10 Eylül 2007 Pazartesi

Üşütük Google indeksinde

Yayına başladığından beri hiçbir amacı olmayan bu ne idüğü belirsiz blog artık Google'a da indekslendi, hem de üşütük yazıp enter tuşuna vurunca 7.sırada çıkıyor.

Bu şişkin başarı için kendimden sonra, Blogspot kulübü ve camiasına, İçim Smart Labne satmayan bakkallara ve Nacar saatlerinin yelkovanlarına teşekkürü bir borç bilirim. Yakın zamanda mutfakta ve yollarda da görülmesini dilerim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun süper ya. Eda yaz webde ara bak ne var :) 1. sırada Edi var :)

Can dedi ki...

E herhalde 1.sırada olacaksın, 2.sırada olsaydın bile şaşardım! Google'ı bırak, bana bile Eda diye sorsalar ilk aklıma sen gelirsin yani!

İnşallah ben de 1 numaralı üşütük olacam :) yemiyorum, içmiyorum çok çalışıyorum bu uğurda!

Can dedi ki...

5.sıraya yükselmişim :) Yükseliş sürüyor, beni gözetlemeye devam edin.